Thursday, October 28, 2010

Memang Saya Tak Pandai Masak

Memang saya tak pandai masak tapi saya bukan tak nak belajar cuma masa, keadaan dan tempat tidak mengizinkan. Nak tahu kenapa saya tak pandai masak sebab...
1. Saya anak kedua, anak pertama adalah kakak saya so saya malas nk tolong mama saya masak sebab kakak saya ada dia la kena buat semua (sorry along).

2. Sebab dapur umah kami kecik...kata akula. Hehehe kalau aku tolong nnt sempit la dapur lagi so baik aku lepak tgk tv atau tido.

3. Saya sibuk belajar dari kecik sampai tingkatan 5..pastue saya duduk asrama sampai la saya da kawen...


Tapi...jgn salahkan saya sbb bila saya masak dia makan je sedap tak sedap dia telan. Kalaulah salah satu syarat wajib nk pilih isteri mesti pandai masak kompom saya tak kawen sampai sekarang dan kompom berhempas pulas belaja masak sebab nk kawen.

Tapi....

Berapa ramai lelaki @ suami kat luar sana yg boleh mengimamkan keluarga??? Kalau syarat yang sama diletakkan kompom ramai lelaki bujang sampai tua...hahahahaha

So...renung-renungkanla...

No comments:

Related Posts with Thumbnails