Thursday, August 19, 2010

Cinta Kirana Episod 7



Selepas menampar seorang lelaki ketika majlis tersebut, Kirana menangis. Galang telah pergi memujuknya. Pada mulanya Kirana curiga dengan niat Galang, tetapi Galang telah meyakinkan Kirana. Riana yang sedang mencari-cari Galang melihat Galang bersama Kirana dan Riana mengadukan hal itu pada Aida. Melihat Galang dan Kirana, Aida mula risau dan Riana mengambil kesempatan itu memburuk-burukkan Kirana dengan mengatakan Galang sudah dibomohkan oleh Kirana.

Galang kemudian telah menjelaskan pada Riana niat dia berbaik dengan Kirana adalah untuk mengenakan Kirana. Riana lega mendengarnya. Riana kemudian ditawarkan peranan utama dalam seuah filem dan meminta Galamng meminjamkan wang sebagai modal. Baim telah datang mengunjungi Kirana dan terkejut melihat keakraban Kirana dan Galang. Kirana memberitahu, sekarang mereka sudah berbaik. Mendengar kata-kata Kirana Baim sedih karena takut kehilangan Kirana.

Esoknya Galang pergi ke bilik kamar Kirana untuk memberikan sebuah buku. Kirana yang tersandung sesuatu tanpa sengaja telah terjatuh menimpa Galang. Kebetulan pada masa itu Riana datang hendak bertemu Galang dan terlihat apa yang terjadi.

Bersambung..............



No comments:

Related Posts with Thumbnails