Wednesday, June 3, 2009

Terminator Salvation


Again, seperti ketagihan wayang aku ngan husband g tgk wayang citer TERMINATOR SALVATION. Kali nie mamat tue tak tido sebab citer nie penuh aksi sampaikan aku rasa jantung aku cam berhenti berdegup bila aksi ganas berlaku.. suspens beb tak boring dan best giler pada aku. Mula2 ada sedikit confuse ngan watak si Sam Worthington as Marcus Wright dalam filem tue sebabnya aku budget dia hero lain selain John Connor (sebab aku rasa John Connor akan mati dalam citer nie) pastue tak sangka plak dia nie sbenarnya half robot dan half human.. kiranya citer nie banyak benda yang tak disangka2.. kalau korang nak rasa apa yang aku rasa atau korang macam teragak2 betul ker apa dia nie cakap atau betol ke apa yang orang lain cakap ker..Senang korang g tgk sendiri dan rasa sendiri perasaan korang..

he..he..

No comments:

Related Posts with Thumbnails