Monday, June 8, 2009

Sharpen The Saw

Lepas jer aku abis kelas asyik guna kata Stephen Covey jer...
Salah satunya adalah "Sharpen The Saw". Kalau ikutkan memang banyak masa kita terbuang dengan kerja cubalah fikir-fikirkan balik masa yang diberi 9 jam kenapa kita mesti extend sampai jadi 12 jam?? So memandangkan aku cuti sabtu dan ahad nie aku telah mengambil peluang nie habiskan masa dengan family aku kat Cheras. Rasa seronok jumpa adik beradik lain sebelum nie memang susah nak jumpa..Sabtu kami pergi kenduri kawin umah jiran pastu g makan kat JJ Balakong..Ahad plak balik umah nenek aku kat Klang pastue g umah sedara aku kawin plak.. Lepak2 ngan makcik aku ngan nenek aku suatu aktiviti yang aku rasa "Sharpen The Saw" gak ar..susah nak explain pasal "Sharpen The saw" nie..

No comments:

Related Posts with Thumbnails