Tuesday, June 23, 2009

Sejarah Hidup aku (Part 4)

Aku memang budak yang diam2 ubi berisi (cheh! masuk bakul angkat sendiri plak). Dari darjah satu sampai darjah empat aku pendiam abis. Tetiba naik darjah enam aku jadi budak kecoh plak. First sebab ada kengkawan yang memang satu kepala. Aku masih ingat lagi classmate aku asyik kena pow ngan aku jerk tapi memang dia baik giler ngan aku, slalu pow dia 10hinggit sebab bapa dia bagi duit banyak g skolah. Aku slalu bangun kul 5pg, 5.45 dah tunggu bas nak g skolah. Sampai skola pagi giler jam 6.30pg. Setiap hari cikgu english aku akan bagi soalan kena jawab 100. Disebabkan aku slalu datang awal kelau keje tak siap memang tiru member aku yang cina tadi tapi thanks to all my friend and teacher di Sekolah Kebangsaan (P)Bandar Tinggi, Johor Bahru (1989-1993) sebab dengan tenang mengajar aku sampai aku dapat 4A masa UPSR. Especially cikgu Janet (cikgu english aku). Cikgu memang best. Rindu zaman2 skolah dulu, kenangan ngan kengkawan, cikgu2, arwah abah.. Cepatnya masa berlalu..... Kalau ada sesapa kat luar sana terbaca entri nie dan pernah blajar satu class ngn aku tahun 1989-1993 pls keep in touch..Maybe aku tak ingat nama korang tapi ingat rupa korang!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails