Sunday, October 26, 2008

Sejarah hidup aku (part 2)


Teringat arwah abah...
Rupa arwah abah ada la iras2 P.ramlee dan saddam hussein. Rasa bangga lah gak sebab ada rupa orang yang terkenal.
Arwah abah meninggal pada tahun 2002 bulan 10 26hb. sebelas hari lepas birthday aku..
aku nie memang anak yang degil masa birthday aku arwah abah ada suruh aku balik dia nak bagi hadiah besar tapi aku nie degil... bak kata orang bila orang tue ada depan mata kita tak hargai tapi bila dah takder baru nak menyesal. Aku memang menyesal sangat sekarang dan dulu sejak dari arwah abah meninggal.. Actually dah genap 6 tahun.
Bila arwah meninggal mama pun asyik nangis jer sampaikan mama ambil keputusan pindah rumah dan ddk di Putrajaya. Aku tahu sebabnya mama asyik ingat arwah pergi keje tak balik2. Arwah abah tak ada sakit apa2 pun masa meninggal, dia meninggal kat tempat kerja jatuh dalam office dan doktor cakap serangan jantung. Masa arwah nak pegi keje pagi tue mama tak sempat nak salam arwah sebab arwah pegi macam tue je.. yang aku plak sehari sblm dia meninggal aku call dia tapi dia bz suruh aku call mak aku plak..........
to be continued

No comments:

Related Posts with Thumbnails