Wednesday, October 15, 2008

Besday yang terlampau...

B4 aku nak g keje nie... aku sempat gak update blog aku. Hari ni besday aku dah tua rasanya tapi kalau korang tgk aku mesti ingat aku bdk skolah lagi biasa r awek muda kui..kui.. umur aku tahun nie 27... dah berkeluarga dan ada 2 org anak lelaki yang comel.... hari nie besday yang x best sebab semua orang lupa even my husband pun..Keciwa rasa.. dahlah satu hari tak jumpa hari nie.. japlg dia balik aku lak nak gi keje.. kesian aku kan??? hari nie gak hari malang baru nak hantar krew aku g kelas food safety keta lak tak bole pakai.. suwey btol la.. sian kat diorang sebab aku diorg lmbat sampai kelas.. orang yang wish aku tanpa perlu diingatkan akak aku je... mak aku pun lupa besday aku... sedih aku rasa...

No comments:

Related Posts with Thumbnails