Monday, October 20, 2008

Cita-cita aku...sejarah hidup aku??? (part 1)

korang pernah tak bercita-cita atau teringin nak jadi macam2 tapi hakikatnya sekadar angan2 mat jenin bukan mat jinan (sorry poyo0)... ACTUALLY masa aku kecik aku nak jadi ustazah he..he..he.. kelakarkan?? tapi bila besar ckit aku nak jadi doktor, ceritanya macam nie..
aku sbenarnya seorang bdk yang pendiam (MASA KECIK2 DULU), xder konfiden diri (rasanya ada lagi ckit sampai sekarang), dan cengeng (kuat nangis).. aku ada seorang akak yg beza usia setahun ngn aku memandangkan kami tak jauh jarak bila dia g skola.. aku pun sibuk mcm dia gak.. sibuk nak baca buku.. masa aku tadika (6 tahun) mak aku cakap aku dah pandai baca smpikan cikgu tadika terkejut!! masuk skolah rendah aku mmg pendiam abis dan aku tak reti nak guna duit yg mak aku bagi sampaikan aku dituduh mencuri pada suatu hari sebab ada org hilang duit bila check aku banyak sgt duit, tapi SUMPAH memang aku tak pernah amik duit orang...

No comments:

Related Posts with Thumbnails