Sunday, September 6, 2009

RaSa CiNtA


Aku suka rasa cinta dalam diri aku terutama apabila kita cinta kan seseorang. Cinta tak dapat dibentuk dalam satu hari tetapi berhari-hari... bila kita cintakan seseorang kita akan sentiasa ingin berdamping dengan nya. Rasa ingin sangat tahu apa yang sidia buat.. Bile teringat kan kisah kami bercinta aku tersenyum sendiri betapa besarnya bahana cinta. Aku sanggup berulang alik dari Shah Alam ke Genting semata-mata nak berjumpa dengan dia. Dan dia pun sanggup berulang alik dari Genting ke KL sebab cinta. Bayangkan pagi dah jumpa masa on the way ke Genting malam jumpa lagi bila dia turun dari Genting. Itu before kahwin...sekarang bila dah kahwin aku dan anak2 duduk Semenyih. Dia sanggup berulang alik dari Genting ke Semenyih. That's why aku tahu dia masih cintakan aku dan anak2. Hopefully cinta kami kekal hingga ke syurga.

No comments:

Related Posts with Thumbnails