Wednesday, May 13, 2009

Thanks For All Of U

Begitu cepat masa berlalu, setelah 7 tahun bekerja di Genting Highlands aku akan transfer ke Bangi.. Actually memang dah plan tapi tak sangka secepat ini but i take it as a positive maybe ada agenda orang atasan tapi terus terang aku katakan aku tak dilayan 'in proper' untuk transfer. My boss sit down dgn aku tapi bukan bercakap pasal transfer atau macam mana jadual aku kat sana tapi lebih kepada luahan hati dia sendiri.. apa punya orang lah kan.. siap ungkit pasal kenaikan pangkat.. tapi aku bersyukur sampai dia saat akhir aku still boleh mempertahankan kesabaran aku.. Alhamdulillah...tapi aku amat rindukan suasana krew yang memahami kat Genting.. Love u all kalau panjang umur kita jumpa lagi..

1 comment:

adeck takiya said...

besa r 2 kak.owg klu dh agk2 lpe drtn mmg cm2...........pepepon thkz r tlg ktorg ms akak kt tas nie.........

Related Posts with Thumbnails