Tuesday, February 17, 2009

Andai Abah ada lagi

Hari nie kalau arwah abah hidup lagi dah 55 tahun usia.. Agaknya bagaimana rupa arwah abah bila usia 55 tahun.. Aku rindu sangat arwah abah masih aku ingat lagi sehari sebelum arwah meninggal malam tue aku telefen tak tau kenapa tergerak hati nak berbual dengan dia tapi dia sibuk dan suruh aku telefon mama. Tak sangka rupanya itu kali terakhir dapat cakap dengan dia... Patut lah masa birthday aku (15 Okt) dia beria2 suruh aku balik ada hadiah besar untuk aku katanya tak sangka pulak 11 hari lepas birthday aku dia dah takder dan aku tak balik pun masa birthday aku. Kenapa lah aku nie degil sangat kan??? Tapi dia dah takder bila sembahyang tak pernah aku lupa sedekah alFatihah untuk dia semoga rohnya dicucuri rahmat.. Sekarang aku ada seorang mama yang aku sangat mengambil berat.... sebuah keluarga (1 org kakak dan 2 org adik) dan juga seorang suami yang aku kasihi ..dan kengkadang aku bercakap kasar gak dengan dia Sorry sayang! dan 2 orang putera penawar hati... Love u all...

No comments:

Related Posts with Thumbnails