Wednesday, January 28, 2009

Kerja...kerja..kerja...


Raya cina yang penuh cabaran dan kesabaran. Pada aku kerja tempat macam aku perlukan mental dan fizikal yang kuat. Bagi orang yang tak mempunyai ciri-ciri seperti ini silalah berambus dari tempat ini sesungguhnya tak layak bagi anda kerja di sini. Siapa makan cili dia terasa pedas. Aku benci dengan orang yang melenting dan sewel bila pelanggan ramai, seolah-olah baru start kerja semalam tak dapat menangani diri sendiri dan amarah..

kalau tak fikirkan undang-undang dan agama dah lama aku nak lepuk orang macam nie... biar puas hati aku. Bercakap pasal moral tapi diri sendiri tak dapat kawal moral bila customer ramai. Alahai bukak la mata sedarlah diri siapa yang naikkan anda ke jawatan seterusnya??? Adakah anda rasa selepas ditemuduga anda sebenarnya layak sedangkan anda tidak tahu ada orang yang memberi jaminan dan recommendation akan diri anda.. Fikir2kan lah...

No comments:

Related Posts with Thumbnails