Tuesday, March 9, 2010

Haruskah mukanya kulempang????


Nape erk??? Bila ak blaja ker...keje ker...kat mana2 ada orang yang dengki?? Bagus sangat ker ak ni?? Sampai orang dengki2 nie??? Atau orang yg kat keliling ak sbnrnya yg punya perasaan hasad dengki...
Tapi kali nie memang melampau setelah sebulan bdk ni simpan x smpi hati nk bagitau ak...akhirnya ak cungkil rahsia dan dia bagitau..
Rasa nak tampar jer org yg membuat fitnah ni...dasar ahli sihir x sedar diri...
Ada ker patut dia bole pertikaikan anak yg dalam perut ak ni anak sapa??? Mmg x syg mulut lah..tpi nape ak masih mampu bersabar???
Bila baca sejarah nabi...isterinya Aishah pun pernah difitnah menduakan suaminya tapi dia tak terburu2 dan akhirnya Allah turunkan wahyu kepada Rasulullah...
Perempuan gila yg fitnah ak ni plak...bkn setakat ckp camtue siap ckp ak kawin dgn suami ak sbb harta siap tunjuk gambar suami ak kat budak tue... Apa dia ingat lak ak jutawan ke apa ...Datuk?? Tan Sri??? Baik ak cari Datuk je senang bole jadi anak ikan kalu ak nie gilakan harta... Ingat harta bole beli kebahagiaan ker???
Wat perempuan gilak tue ingat lain hari ak balas....Padan Muka ko!!!

1 comment:

Eii Jun said...

lempang je..hehe

Related Posts with Thumbnails