Tuesday, April 14, 2009

Tesco...

Tadi aku bawa anak2 aku g Tesco Semenyih shopping barang ckit.. aku bengang ngan company nie bukan apa adalah dia advertise kat tempat dia Q-Buster konon nya kalau kita beratur dpn kita ada 2 trolly diorang akan buka 1 lagi kaunter tapi propa je semua tue lagi2 kalau korang datang time2 nak tutup. Sepatutnya management diorang alert ckit time bila customer ramai bukan ker rakyat malaysia nie suka shopping malam2. Lagi satu yang aku tak bole blah security dia konon2 strict sangat. Anak aku beli mainan kat kedai bawah nak bawa masuk tak bole.. pk ar budak2 mesti menangis2 tak bagi barang dia orang amik, kalau mainan tue ada jual kat dalam Tesco takpe gak nie takder yang sebiji pun. Memang bangang ar security tue tak payah ar nak tunjuk lagak ko tue security jer... Hope kalau management mana-mana Tesco terbaca post aku nie tolong bukak mata ckit.. Jangan sebab benda2 remeh nie aku ngn family tak shopping kat Tesco..hu..hu..

No comments:

Related Posts with Thumbnails